Hola! - Reisverslag uit , van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Hola! - Reisverslag uit , van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Hola!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yonne

27 December 2005 | ,

Welkom op mijn enige echte reisweblog, waar komende tijd al mn verhalen over mn reis op komen te staan, plus natuurlijk alle foto's etc.
Tot nu toe is de site natuurlijk nog een beetje saai, maar het aftellen begint al..
nog 3 weken in de Nederlandse kou en dan op naar het zonnige COSTA RICA:D
Ik heb er heeeel veel zin in, alles is nu bijna geregeld..

Nou, hoop dat jullie hier af en toe ns komen kijken, ga jullie heel erg missen..
maar zover is t nu nog niet!

Voor nu moet ik weer even verder met werken,
de laatste loodjes..

Liefs, en een kus!

Yonne

  • 01 Januari 2006 - 15:07

    Soena:

    Heej yonnie! Spannend hè al die laatste loodjes! Nog heeeel eventjes en dan zijn we weg! whaaa! Ga je onwijs missen!
    kus san

  • 02 Januari 2006 - 14:06

    Korfbalgoeroe:

    Waar blijft m'n vakantieadres?!

  • 08 Januari 2006 - 21:54

    Ansj:

    woehoeee
    yonne op reis!!
    ga je missen, met name tijdens het partyen!
    ga je op de voet volgend op deze site..
    hee trouwens thats me op de foto.. wel stomme foto... alleen jij staat er leuk op :P

    nou heeel veel plezier! en heb zin in je afscheidsfeestje
    x

  • 08 Januari 2006 - 21:55

    Ansj:

    ow.. heb m even bekeken, de foto, t valt mee...
    die gast is best een lekkere punani-fotograaf!

  • 11 Januari 2006 - 14:45

    Margit:

    hey yon!
    ik vind het zo spannende dat je echt gaat! ik hoop dat je een supertijd hebt! kga je wel missen maar gelukkig heb je deze weblog nog :) maar er echt een onwijs tof half jaartje van!! (hopelijk kan je daarna mij ook even leren surfen ;) hihi) tot morgen op je feestje!!
    kusje margit

  • 12 Januari 2006 - 18:47

    Kim:

    Haaay Yonne,
    nog ff en dan ben je weg uit dit kikkerlandje..spannend!!!
    wel super gaaf.
    alvast heel veel plezier en wel heel terug komen!!
    kus Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yonne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 12842

Voorgaande reizen:

15 Januari 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: