Laatste paar daagjes... - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Laatste paar daagjes... - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Laatste paar daagjes...

Door: Yonne

Blijf op de hoogte en volg Yonne

20 Juni 2006 | Costa Rica, Tamarindo

Wat een tijd!!

Wat een geweldige tijd was het!
Bijna een half jaar mogen genieten van Centraal Amerika, en best een beetje verliefd geworden, vandaar ook een beetje verdrietig om naar huis te gaan...:(

Maar ook geweldig om weer terug te komen, na 5 en een halve maand op pad, merk je toch echt wel dat je je vrienden en vriendinnen toch best errrg kan missen, en natuurlijk paps en mams ook;)

Ok, genoeg gelul, laatste 2 weken waren geweldig, samen met Jiri, een meid uit Granada, naar t strand geweest, helaas was ze een paar dagen ziek, niet veel gezien en gedaan dus:( maar later weer naar t strand, en veeel gezwommen gezond, wat een mooie stranden toch ook hier!Zou t bijna vergeten:)haha.

Witte stranden blauw water, apen in de bomen (ooit gewekt door een brulaap?!Hele ervaring kan k je zeggen, haha:))
Ook nog een beetje gesurfd, helaas teveel zonnebrand op, dan glij je dus van zo'n bord af, haha, ach zo leer je nog ns van die kleine dingetjes!

Helaas Nederland voetbal moeten missen, was geen tv in een straal van 30 km te bekennen, haha, ja of je zit afgelegen of je zit t niet heh?!;)

Daarna is Jiri weer terug gegaan naar Granada en besloot ik om mn laatste dagen in dit mooie continent maar ns goed te besteden: op t strand!
Afgelopen dagen dus niet veel anders gedaan dan gesurfd, gezwommen en gezond, en natuurlijk de nachtelijke uitstapjes,:) heel gezellig!

Nu mn laatste avondje aan de andere kant van de wereld (vanuit NL gezien dan), ga alles ONWIJS missen, was een geweldige tijd, en wilde iedereen die zoveel lieve mailtjes etc het hele halve jaar door heeft gestuurd bedanken en ook alle lieve mensen bij wie k wat er ook aan de hand was altijd even mn hart kon luchten en die mn gezeik dus af en toe wat vaker moestenj aahhoren, haha!:)

Tot overmorgen,

Hele dikke zoenen

Yonna (ok voor de laatste keer dan;))

• 21 Juni 2006 - 01:22

Anonimoes:

ben heel blij dat je t zo naar je zin hebt gehad, en ook heel blij dat je snel weer terug komt, eindelijk weer ns in real life, meissie heb je onwijs gemist!!
    Tot snel!!
    Dikke kus

• 21 Juni 2006 - 06:54

Soena:

Heej lief yonna'tje! Ja afscheid nemen is altijd even kut, zelfs al ga je terug naar alle leuke mensen hier! Maar gelukkig is het hier ook best gezellig! ;) Kan niet wachten om je weer eens flink te knuffelen!! Heb je megagemist!
    kus xx

• 21 Juni 2006 - 09:41

Korfbalgoeroe:

Je bent toch wel eens eerder gewekt door een Brulaap?!

• 21 Juni 2006 - 11:29

Alice:

Lieve Yonne,
    Nog even een laatste mailtje om je een hele goede terugreis te wensen, en hopelijk zien we je gauw!!
    Liefs, van ons allemaal!

• 21 Juni 2006 - 11:51

Ansj:

ze is bijna terug olee oleee ze is bijnaterug olee oleee ze is bijna terug, ze is bijna terug, ze is bijna terug olee olee (andere versie dan weer een voetbal liedje, mis je de wedstrijd vanavond ook?) en nog bijna jarig ook :D hoera, jammer dat ik dus wel dit weekend wegga... maar daarna gaan we de hele week feesten :D woehoe!
    tot snel dikke zoen

• 29 Juni 2006 - 02:57

Cynthia:

Hee hee!

Zo langzamerhand beginnen wij aan onze laatste vijf weekjes en krijgen de rillingen als we aan thuis denken, want weggaan willen we beiden niet. Ik kom net terug van het warme en zonnige Fiji, dat echt super mooi was. Moet weer een beetje wennen aan die koude 20 graden hier in Brisbane. Flo is gaan werken op een boederij met koala's.
    Ben jij alweer thuis? Moet je weer wennen aan Nl?
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    Tot in Nl!

Liefs Cynthia