Nog 2 wochen!! - Reisverslag uit San Miguel, El Salvador van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Nog 2 wochen!! - Reisverslag uit San Miguel, El Salvador van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Nog 2 wochen!!

Door: Yonne

Blijf op de hoogte en volg Yonne

09 Juni 2006 | El Salvador, San Miguel

HOlaaaaa!!

Wooow, nou wie heeft uitgevonden dat tijd vliegt, die heeft gelijk hey!
Nog minder dan 2 weekjes en dan is er weer Nederlandse grond onder mn voetjes!:D Jeej, superleuk natuurlijk, maar tot die tijd echt nog even hier genieten hey, want inderdaad TIJD VLIEGT!!

Schrijf even een klein stukje, mn bus gaat nm over 5 min en vandaag was ie al een keer bijna weg met al mn spullen, toch niet echt fijn!

Vanaf vorig berichtje ben ik dus even wezen speedtravellen in Guatamala, Tikal geweest de Maya tempeld gezien.. fotos volgen in Nederland voor de liefhebber, supergewedlig mooi gewoon!Wat een ervaringen!Veeeeel rond gereisd, aopen gezien weer vulkanen, regenwoud en toen naar El Salvador om even te surfen, dacht ik.

Haha ja hey hoi, dat ging dus niet door. T enige waarin Yonne gesurfd heeft is t zwembad, haha beetje jammer, maar met golven van zon 6 meter dacht Yonne; nee dat gaan we maar even niet proberen haha!

Nu ben k dus op weg naar Granada om daar samen een weekje met Jiri, een Nederlandse meid van mn vrijwillligerswerk te reizen, even strandjes aandoen, en zien of de golven daart wat vriendelijker zijn!

Aaaaah mn bus gaat!
Ok tot snel allemaal dikke zoenen!!

Yonna

• 09 Juni 2006 - 21:55

Anoniemoes:

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH
    Bijna nederlandse gggrooond!!En dat voor je verjaardag!Feeeeeeeest dus:) dikke kus

• 10 Juni 2006 - 09:06

Soena:

JEEEEEEEEEEEJ!!! Holland here we come! ;) Geniet ze nog en tot snel!!! dikke zoen xx

• 10 Juni 2006 - 11:16

Laurien:

aaah ik kan echt niet wachten tot je terug komt! dan gaan we eingelijk koekjes bakken! :P
    kus

• 10 Juni 2006 - 16:59

Yes:

He darling
    Geniet er nog even flink van en dan over twee weekies zijn mijn beide vriendinnetjes weer terug jippie :D
    dikke kus

• 11 Juni 2006 - 12:07

Ansj:

YEEAAHH
    kunnen we weer feesten woehoe!
    geniet er nog maar van he!! :D
    kus

• 11 Juni 2006 - 18:38

Nona:

Hey meissie.!

super dat we je weer gaan zien.!! Blij dat je weer komt.!! etc etc etc..!! snel stappen ok?? en dan een real-life knuffellll.!!! voor nu nog even knuf meis en tot snel.! XXX

• 11 Juni 2006 - 22:24

Pleuni:

owww meissie geniet er nog ff van!
    Ik begin het nu echt te missen! In t begin super natuurlijk om iedereen weer te zien maar wil weer terug naar die mooie stranden, die geweldige mensen kortom het mooie leventje waarvan wij even mochten proeven!
    Heel veel plezier nog en wie weet zien we elkaar nog een keer!
    Liefs pleuni

• 12 Juni 2006 - 09:41

Korfbalgoeroe:

Nog één speedtraveltje, dus toch surfend, naar Trinidad & Tobago. Ben je onwijs populair als Nederlander. Vind je zeker en vast nog wel onderdak voor een paar weken.

• 12 Juni 2006 - 15:07

Connie:

dag meissie van me
    fijn dat je zo geniet. Nog blijer dat je ongedeerd weer thuis komt.
    Knuffel van mama en je broer Sjoerd.

• 14 Juni 2006 - 18:14

Alice:

Lieve Yonne,
    Nog even en dan zit je grote avontuur er alweer op! Geniet nog even van je laatste paar dagen en kom veilig weer thuis. Tot gauw!
    Liefs van ons allemaal!

• 14 Juni 2006 - 19:41

Lin:

dag meisje!!! zo heb je de '' tijd vliegt'' uitgevonden nu, maar je mail zeker nog niet;)! leuk dat je er weer bijna bent!!!! gaan we snel stappe!! wieeehoei! nog een paar daagjes:P dan is het tijd voor de salsa...:p! ik mis je een beetje :)!ik spreek je snel weeR!!!

Liefs chica;)

• 16 Juni 2006 - 12:23

Margit:

hey yon! de tijd gaat supersnel! ik hoop dat je het erg naar je zin gehad hebt en dat je nog even flink hebt kunnen surfen!!
    ik,peet,thijs en steven zijn allemaal geslaagd :)
    tot snel! kus