Favor.. - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Favor.. - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Favor..

Door: ik

Blijf op de hoogte en volg Yonne

28 Maart 2006 | Nicaragua, Granada

Hey allemaal!

Weer een berichtje uit t warme zuiden!
Ja, echt warm is t hier, niet te doen, heerlijk wel, k zal niet klagen..echt niet.;)
Op dit moment dus nog steeds in Granada,
echt heerlijke stad om rond te hangen,raak er steeds meer gewend aan alles, de mensen de geluiden de paarden op straat,jaaa..zelfs de supermacho mannen die je over achterna lopen en ´lob joe!´ roepen, die noooit snappen als ze op moeten rotten en die gewoon superirritant zijn (ook al schijnen ze daar zelf nogal anders over te denken) gaan op een gegeven moment wennen!Haha:)

Tja..wat deze week gedaan..rustig weekend eiegnlijk, saches gemaakt voor mn kindjes bij gym, en voor de rest..rond gehangen hardgelopen, haha, jaja, zelfs nog sportief geweest, en veel rond gehangen ben k bang, beetje feestjes hier en daar, beetje ´de bijbel´ (lees: lonely planet) doorgelezen, hmm beeetje aburrido hiero!tijd voor wat anders duidelijk!

Begin deze week een beetje met plannen avn mn volgende ´trip´, waar k naar toe zal gaan, El Salvador, Guatamala, Belize, ach waarom niet allemaal, heb toch tijd zat haha!:) wat een luxe...zucht!

Op mn school zijn we deze week bezig met t testen van onze kinderen hebben kleine toetsjes gemaakt zodat we een beetje kunnen uitvinden wat ze kunnen en niet, ben heel benieuwd, want echt veel zal t niet zijn.
:( helaas.

Ook was er deze week hier een theaterfestival aan de gang, natuurlijk daar even naar toe geweest, erg leuk, zelfs nog cultureel ook, ;)haha goed bezig.

Ja..nou k heb er deze week maar ff fotos zo op de site bij gedaan veel leuker en makkelijker!

Is t al een beetje aan t zomeren daar?!Want met echt mooi weer kom k pas terug;)

Tot zover dit nieuws voor deze keer..;)
Hele dikke zoenen,
Yonne
(a.k.a yoena, aangezien ze alleen dat hier kunnen uitspreken, haha:))

• 29 Maart 2006 - 03:53

Moi:

Halloooo,
    gave fotoooos!hihi, Xx

• 29 Maart 2006 - 08:42

Nona:

Hey meis,
    Het is de eerste keer dat ik eindelijk wat foto's zie..
    Wat zie je er goed uit joh..!! logisch en begrijpelijk dat al die macho's "lob joe" naar je roepen, hahahaha..!!
    Dikke knuffel,

Nona

• 29 Maart 2006 - 09:45

Ansj!:

Yonnekeee punani van me!
    wat een leventje toch daar..
    tis hier ontzettend heet weer, zon schijnt volop (kom je al terug)
    nee joh, lekker van genieten! mail je vandaag of morgen weer,
    dikke zoen!
    en leuke foto's inderdaad!

• 29 Maart 2006 - 11:00

Soena:

Heej chick! Wauw wat een mooie kindjes! Klinkt nog steeds erg gaaf allemaal! Geniet ze en we gaan binnenkort even skypen hè?! ;)

dikke knuffel! xx

• 29 Maart 2006 - 16:52

Ansj:

jaaa skypen wil ik ook wil ik ook!! :D:D:D

• 30 Maart 2006 - 19:53

Elly En Arie:

Hallo Yonne,
    Leuk om te lezen wat jij zoal aan het doen bent daar. Wat een enorm verschil toch met Sanne's weblog! Ja, het wordt hier in Nederland eindelijk een beetje lente, maaar we gaan zaterdag weer naar de kou! We gaan namelijk een weekje bij Sanne op bezoek :) En we nemen een headset voor haar mee, dam kunnen jullie skypen ;)
    Veel plezier nog en pas goed op jezelf
    groetjes
    paps en mams van Sanne

• 08 April 2006 - 12:29

Flo:

Eeeey!! Wow, wat een gaaf allemaal! Ook echt leuk dat je wat kan doen voor de mensen daar, het lijkt me wel moeilijk. Ben benieuwd wat je volgende plannen worden, door die geweldige foto's wil ik ook zo graag naar amerika :) Ik sta nu op het vliegveld van Auckland en ga nieuw zeeland verlaten helaas, maar vlieg morgenochtend naar Melbourne! we houden elkaars site in de gaten! x!!

• 09 April 2006 - 18:23

Aman:

Haai Yon!!
    Lekker weer hier? bijna midden april en nog steds 9 graden:(. Leuk om te horen dat je intussen lerares bent, zal Kasten leuk vinden:D
    Ik sprak trouwens net Sophie voor het eerst sinds ruim een half jaar. Ze was ook heel erg benieuwd naar hoe je het hebt. Ik heb r maar doorverwezen naar deze site. Heel veel plezier weer!
    xxx Aman

• 16 April 2006 - 22:53

Arnal:

heey!!!
    zie dat het naar je zin hebt! que tal el espanol??
    geniet ervan.. en nog veel plezier daar!! xx