Buenos Dias! - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Buenos Dias! - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Buenos Dias!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yonne

18 Januari 2006 | Costa Rica, Turrialba

Hola!

Woow..nou de eerste paar dagen hier zitten er alweer op!Het was in t begin wel erg wennen, aangezien niemand mij snapte en ik hun niet, maar na 3 dagen school gaat alles muy muy beter:)
Mn familie is echt geweldig, morgen gaan we met zn allen ( dat is dus iedereen van de hele familie; opa oma neefje nichtjes alles! ) voor drie dagen naar de Pacific:)
Dat moet echt super mooi zijn!
Gister regende het voor t eerst in 3 dagen niet, en alles was zo geweldig mooi hier!Alles is zo verschrikkelijk groen!Vandaag vlogen er 2 toekans voorbij, gewoon in t echt:)
De school ligt echt op een superplek, in de bergen tussen de palmbomen met uitzicht op de vulkaan, als er geen wolken zijn is dat een geweldig uitzicht!
Voor de rest zijn hier heel veel backpakkers, van alle leeftijden en landen, maar natuurlijk ben ik al 3 Nederlanders tegen gekomen;)

Het stadje waar ik ben is erg mooi, elk huisje heeft een andere kleur, alles ligt in t groen.
Het eten hier is ook superlekker, ze eten hier elke dag 'Gallo Pinto', een speciaal Cotaricaans recept van rijst met bonen dat echt overal bij gegeten word, ' s ochtends vroeg tot ' s avonds laat!

Voor nu moet k t even hierbij laten want yo voy a la casa!

Er staan een paar fotos op de site, maar k geloof dat ik die per ongeluk bij de verkeerde bericht heb gezet, haha, ja ik ben het computerwonder!
Je kunt ze in ieder geval vinden bij t fotoboek!
Nou voor nu adios!!

Xx

Yonne

  • 19 Januari 2006 - 06:18

    Jordy:

    Heej Yonne,

    echt gaaf zeg als ik al die verhalen zo hoor. Nou nog veel plezier groetjes en kusjes jordy

  • 19 Januari 2006 - 10:10

    Floortje:

    Ik ben jaloers!!

  • 19 Januari 2006 - 15:11

    Soena:

    Heej chickie!! Wat onwijs leuk om alles te lezen zo over je. Ben blij dat het allemaal zo goed gaat. We zitten echt in zo totaal andere werdelden nu, heel raar! Je foto's zijn vet trouwens! :) dikke kus

  • 19 Januari 2006 - 16:49

    Laurien:

    ohh het zijn echt mooie foto's! echt heel vet en ik mis je nu al ;) kusje!

  • 19 Januari 2006 - 16:51

    Laurien:

    ohh het zijn echt mooie foto's! echt heel vet en ik mis je nu al ;) kusje!

  • 19 Januari 2006 - 20:32

    Aman:

    Haai Yon! Klinkt als een groot tof avontuur.. Ik benijd je! Heel veel plezier!
    xxx

  • 19 Januari 2006 - 21:05

    Elly En Arie:

    Hoi Yonne,
    We gregen je webadres van Sanne. Wat een verschil!Leuk om je verslag te lezen en wat een mooie foto's. We hebben ook gelijk de foto's van jullie feest bekeken,ziet er gezellig uit!
    Nog heeeel veeeeel plezier daar !!
    groeten van Sanne's vader en moeder :)

  • 20 Januari 2006 - 08:04

    Nona:

    Hey meissie,

    Blij dat je je vermaakt daarzo.. We missen je enorm hier, maar dat hebben de heren je vast al verteld, hahaha..
    en je "Pedro" al tegen gekomen? Hehehe..
    Geniet lekker van alles daar en neem een beetje zon voor mij mee :).
    Dikke knuffel en een kus...
    Minime Nona

  • 20 Januari 2006 - 12:43

    Max:

    Yonne,

    dit klinkt allemaal MEGA. Wees blij dat je je niet in het momenteel kansloos natte en koude Nederland bevindt, je mist hier niets! Veel succes en plezier daar en we spreken elkaar vast wel even over msn o.i.d.,

    kuskus Max

  • 20 Januari 2006 - 15:06

    Papadrie:

    Muchos bessos, mi nina querida.
    Mooie plaatjes; goeie teksten. Ik ben SUPERtrots op je!
    XX

  • 20 Januari 2006 - 16:05

    Pedro:

    Hola Gonne,
    Estoy muy happy that you came to mi paìs. I heard mucho about ti. And I know tu has heard mucho about me. Hope to talk to you rapido. Then we know si todo you colegas told about mi is true

    HOESSON FOR LIFE

  • 20 Januari 2006 - 20:29

    Lin:

    Buenos Noches BELLA!
    Senora como esta?
    zo en hoe is het in je casa? zeker anders als hier!? hihi... jaja ik ken ook een beetje ESPANol, veel plezier nog meisje!

    Veel Liefs,

    Lin

  • 21 Januari 2006 - 13:11

    Krizzzzz:

    Heeey

    Alles goed?
    Vind het heel leuk dat je t zo naar je zin hebt. :) T klinkt allemaal erg mooi. Laat snel weer wat van je horen hoe t met je gaat. X van mij

  • 22 Januari 2006 - 18:21

    Milou:

    Heee Yonne!

    Klinkt echt super leuk allemaal! Nog heel veel plezier daar, zal vast wel lukken ;)

    kusjee

  • 22 Januari 2006 - 21:42

    Connie:

    Ha lieve Yonne
    leuk deze site. ben benieuwd hoe het nu gaat... ik mis je wel maar ben ook heel trots op je.
    kusjes mama

  • 23 Januari 2006 - 15:52

    Rosanne:

    Haii Yonn!
    Hier je kleine nichtje hoor, zooo wat gaaf zeg dat jij daar ver van hier zit! klinkt echt super allemaal! En dat wil ik later ook over 3 jaartjes! Nog heel veel plezier daar;)! en ik hou je site in de gaten..! Kusjess

  • 23 Januari 2006 - 17:13

    Angela En Jacco:

    Super voor je hoor. Wat een ervaring. Hopelijkl blijft alles goed gaan , pas goed op jezelf. gr

  • 23 Januari 2006 - 19:44

    Ansj:

    hahaha yonne!!
    ik ging uit, was cocktailz in de uithof, super feest..
    en onze neger uit de asta trad daar op!
    en ik heb ook die knakker gezien waarmee we op de foto staan die blonde.. hihi..

    maar met jou was t beter geweest..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yonne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 12844

Voorgaande reizen:

15 Januari 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: