Granada - part II - - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu Granada - part II - - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Yonne Huissoon - WaarBenJij.nu

Granada - part II -

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Yonne

14 Maart 2006 | Nicaragua, Granada

Buenos!

Een nieuw berichtje vanuit het warme, warm, HETE Granada!
Pff, veel gebeurd deze weken!
Ik ´woon´ nu dus in Granada, voor iig een maand meer, in een vrijwilligershuis, een huis van de organisatie dus.
Erg mooi huis, een oud koloniaal pand, beetje vervallen maar erg goed te doen!
Op dit moment zitten we met zn 10en in t huis, altijd wel wat te beleven dus!

Deze weken heb k een beetje kunnen rond kijken wat k kan doen op de school, ik geef nu 1 op 1 les aan kinderen uit groep 4, maar de leeftijden verschillen van 6 tot 14 jaar, de klas maakt dus niet veel uit!
Deze week hebben we een beetje gekeken wat ze allemaal konden en hoe we ze dus kunnen helpen, bv het alfabet te leren etc..

Voor de rest geef k ook Education Fysica aan de kinderen erg leuk!Haha, het veld is een grote ramp, het is een groot stofveld, er is eigenlijk niets om mee te spelen, geen materiaal nada. Dus dan maar even wat bedenken, maar de kinderen zijn super leuk, en soms lastig, maar k vind t erh leuk, dus als iemand nog ideen heeft om met kinderen te doen voor een gymles, I´ll be interested!

Hmm, nou goed, dat is zon beetje wat me afgelopen tijd bezig hield,behalve ook veel feestje hier hebben, elke week is er namelijk wel een nieuwe reden, wrm ok niet haha:D
Dat betekend dus naar veel open bars met livemuziek gaan en dansen maar met die salsa haha :D ik kan er geen genoeg van krijgen!(A)

Dit weekend zijn we met een stel meiden naar Isla Ometeppe geweest, helaas werd k ziek en heb k dus t hele weekend in bed, ok en op t strand moeten liggen, balen!;)
Haha, elke morgen werden we gewekt door het geluid van de apen, zoo apart haha!
Het weekend hiervoor zijn we naar een stel kleine eilandjes geweest waar we ook apen tegenkwamen en die natuurlijk even moesten voeren, haha, supergrappig:)

Pff, t is hier nu al erg laat y tengo seuno!
Dus tijd voor mn bedje!

Hoe is NL?!Nog steeds rustig?!Spannend, wat doen ook?!Tell me ben nieuwsgierig (nog steeds)

Fotos volgen een dezer dagen, ben mn camera weer ns vergeten natuurlijk!

Nou dikke zoenen en veeel liefs,
Yonne

JAAAAAAAAA FOTOS!!En hoeveel?!Heeel veel , mira aqui : http://www.kodakgallery.nl/BrowsePhotos.jsp?&localeid=nl_NL&collid=71544309933

Xx

  • 14 Maart 2006 - 09:48

    Nona:

    Heeeey meissie..!!
    Heb jij pech joh met die apen, hahaha..!! Enne... Mag ik ook ziek op het strand liggen? Het weer begint langzaam ( heeeeeel langzaam) wat warmer te worden, d.w.z. dat het bijna zomer is en dat we je bijna weer mogen zien..!!
    Nou hele dikke knuffel, we love you..!!
    XXX

  • 14 Maart 2006 - 13:13

    Ansj:

    hee punani van me! :P
    in nederland veranderd niet veel.. elke week is t zelfde ;) school.. beetje uitgaan.. ben wel op 'date' geweest ;)
    zie je wel ik wist wel dat je t leuk zou vinden met die kids! goed bezig joh, zal es bij mn ma informeren voor leuke gymlessen zonder materiaal.
    veel plezier met je aapjes daar!
    kus

  • 15 Maart 2006 - 08:59

    Lin:

    Chica Bonita! como esta? esta bien? zo te horen wel he :D!Salsa les!! JAMMIE!!! ik kom ook ff buurten denk ik maar:P,ik ga misschien hier op salsales hihi!te leuk!als je terug bent gaan we ff naar de HAVANA, geven we samen gewoon ff een showtje weg joh:D! Fijn dat je het naar je zin hebt, alleen beetje jammer dat je me geen mailtjes meer stuurt! GRRR, hier is het gewoon kapot koud! Ben trouwens gedegradeerd he hihi :$! en moest zondag met ambulance en al worden afgevoerd, korfbal goed voor je;),maak je niet druk zit onder de pillen ben al 3 dagen stoned verder ben ik okeej! :D, nou tut ik spreek je snel, en geniet nog maa lekker van die zon daar!denk je aan me als je aan het dansen bent? en drink wat op me!

    Veel Liefs, Lin

  • 23 Maart 2006 - 22:48

    Freak2:

    Begrijp je nu waarom wij Zuidamerikanen niet fietsen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yonne
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 66
Totaal aantal bezoekers 12836

Voorgaande reizen:

15 Januari 2006 - 14 Juli 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: